EEN (OP)NIEUW BEGIN

Goedemorgen beste lezer... 

Het is alweer vijf jaar geleden dat ik hier iets heb gepost! Wat gaat die tijd snel zeg. Vind het fijn om weer terug te zijn. Ik hoop jullie ook 😉

Helaas kon ik in de afgelopen periode niet de ruimte vinden om hier iets te posten. Het enige wat ik in de afgelopen 5 jaar heb gedaan is mijn hoofd boven water houden. Ik had geen inspiratie, geen zin en zoals ik al eerder aangaf geen ruimte (in mijn hoofd). " Heb je dan nog uberhaupt iets aan de hobby gedaan in die tijd?" 

Nou .....eigenlijk helemaal niet, heb alles verkocht en mijn heil gezocht in plastic modelbouw en treinen. De treinen heb ik afgezworen maar plastic modelbouw (vliegtuigen, tanks en auto's) daar ga ik zeker mee door

Dat zal ik hier ook met jullie delen in de komende tijd. Wat ook blijft is RC. En dan RC auto's Of het ook alleen bij Tamiya blijft dat beloof ik niet. Het voelt goed om ook de RC auto draad weer op te pakken.  Ik ben zo blij dat ik weer steeds meer de ruimte heb en ook krijg om me weer vanuit gevoel bezig te gaan met deze hobby's. 

Fijn om weer terug te zijn!!! 

Voor ik ga afsluiten wil ik mijn TT-01R type E met jullie delen. Hier onder de foto's .. Spreek jullie later.....😄






Reacties