58658 TB-05 PRO CHASSIS KIT - DEEL 3 -

Daar ben ik weer met een nieuwe update van de TB-05. Dit keer een een Youtube filmpje over de TB05. Helaas kan ik geen Japans verstaan maar wat ik begrijp vanuit alle vertalingen is dat de TB-05 twee (2)  hele seconden sneller is dan de TA-07 op dit circuit.. Heb zelf een TA-07 en dit is echt een fantastisch en stabiel snel chassis. Dus dit is echt een geweldige prestatie voor een as aangedreven chassis. Dus hebben we hier een kickass chassis??? Ik hoop het.
Geniet van het filmpje het wordt gepresenteerd door Satoschi Maezumi de fabrieksrijder van Tamiya.. Had hem al gevraagd of ik zijn job niet mocht overnemen .. lLijkt me heerlijk to be BIG in Japan,,,,oja dat is iets anders, goed nummer trouwens.
Genoeg gekletst  hier is het dan..... Enjoy!!!




Reacties