Tamiya TB-05 Pro

Als een duiveltje uit een doosje presenteert Tamiya op de 57ste Shizuoka Hobby Show een nieuw TB chassis en natuurlijk gaat deze de TB-05 heten. Het nieuwe door een as aangedreven chassis heeft veel weg van de TA-07/M-07en de TB EVO 7/TB-04. Daarmee bedoel ik mee dat de chassisopbouw veel weg heeft van de TA-07 en de aandrijflijn afkomstig is van de TB EVO 7, de geardiff houders en bulkheads komen van de TB03/04, stabilisatiestangen komen van de TRF419. ALs laatste wordt het chassis geleverd met de ggeweldige TRF dampers. Verder kun je kiezen voor 2 motorposities. Front-center voor meer stabiliteit en in het achter gedeelte van chassis als het gaat om acceleratie.

Als  dit chassis net zo rijdt als het TA-07 en TB EVO 7 ben ik om... Zoals jullie weten heb ik zelf nu een TB-04 en een TA07. en beide rijden fantastisch echt. Hmm moet ik weer keuzes maken en jullie weten dat dit altijd moeilijk voor me is!!   Maar kijk hier onder is tie. Dit ziet er goed uit Tamiya.. Nu kijken hoe deze rijdt!!! Maar daar heb ik alle vertrouwen in !!

Reacties