LENTEKRIEBELS!!! Aan de slag met de Tamiya TB-04 , TA-07 en M05 verII Pro

Het is 1 april en het buitenseizoen gaat weer van start. Eindelijk kunnen we weer buiten racen, Heb de afgelopen tijden weer het internet afgestruind opzoek naar geschikte competitiewagens. En heb ze gevonden. Natuurlijk allemaal Tamiya 😊.
Voor de lokale competitie ga ik in de toerwagenklasse rijden met een TB04 en voor de Mini competitie met een M05 verII Pro. In deze toerwagenklasse rijden we met een 17.5T motor en een FDR van 4.5. Met de M05 wordt gereden met een Carson cupmachine en verder zijn alle aanpassingen toegestaan!.

Daarnaast heb ik een TA07 Pro gekocht voor het rijden op het rc circuit van RC Hotwheels in Deventer. Omdat ik op woensdag op mn werk blijf, heb ik besloten om in Deventer te gaan rijden Zo is de TA07 voorzien van een Carson 16T BL motor, dit is namelijk voor geschreven in de sportsklasse. Zo kan ik prima met de meeste mensen meerijden!
Daarnaast is het de bedoeling is dat ik ook prima in Deventer kan trainen met de TB04 en de M05. Zo sla ik meerdere vliegen in 1 klap. Goed bedacht maar nu de uitvoering nog hahaha maar dat komt goed.
In ieder geval heb ik er vreselijk veel zin in om weer te gaan rijden! Nu woensdag ga ik kijken of er al wordt gereden in Deventer!!
Inmiddels is de M05 klaar om mee te rijden!! De TB04 en TA07 zijn bijna klaar, alleen nog de electronica inbouwen... ... almost finished an d ready to race!!!
Hier de foto's!! Enjoy😃

TB04 en MO5 
Inbouw van de elctronica TA07J
De TA07 under construction
TB-04J 

Nu nog de electronica en wat kleine dingetjes. 





.

Reacties