Er was eens......een TT-01Type E

Er was eens een TT-01 type E chassis dat wilde groeien tot een echt race chassis. Het chassis wilde kampioen worden van Drachten.
Fictie of werkelijkheid? Je bent geneigd om te zeggen dat het fictie is.. en techtnisch gezien is dat ook zeker zo . Maar toch, eigenwijs als ik ben, wil ik aankomend seizoen met dit chassis zien of ik mee kan komen in Toerwagencompetitie van MACD.
Waarom ???? UITDAGING hahaha...Inmiddels heb ik al aardig wat gesleuteld aan dit chassis. Natuurlijk is het helemaal voorzien van kogellagers, aanpasbare bovenarmen voor het instellen van de camber, CVD assen voor, aandrijflijn van aluminium, oliedempers, Alu motorhouder, TT01D onderarmen om later stabilisatoren te kunnen aanbrengen. Kortom deze TT01 heeft de R specs al helemaal in zich... Het begin is er in iedergeval. De komende tijd zal ik de plastic dempers vervangen door aluminium dempers en is mijn doel om met een  52T Spur te gaan rijden. Deze spur is eigenlijk voor de F201 maar met wat aanpassingen moet het lukken.  Doel is om met de FDR te kunnen spelen tussen 4.81 en de 4.53. Oja en voor ik het vergeet nog een nieuwe brushless regelaar en 17.5 Tmotor! Hieronder een aantal fotos van mijn racemonster..... ehhh kampioen in wording




Reacties