Foto Tamiya 84433 TA07R

Beste lezers

Was in het algelopen bericht nog geen foto bekend van de TA07R hier dan de eerste foto van de R. Met recht een grote R van RACE, denk dat is een echt race kanon is. Ben benieuwd ...
Zoals ik in mn laatste bericht al aangaf ben ik opzoek  naar een geschikt chassis.. En ben er nog niet helemaal uit. Je zou zeggen makkie, wacht op de TA-07R en ga daarvoor. Dan ben je gelijk klaar. Helemaal waar, bouw het chassis uit de doos, rij wat rondjes op een circuit, afstellen en klaar. Dit is nu precies waar het omgaat. Ik hou van uitdagingen, ook in mn hobby, en wil gaan voor niet alledaags. Dus ben ik opzoek naar een chassis dat anders is. Als voorbeeld ik al in het verleden al  gereden met een aangepaste TA-04SS en later met een hybride TB-03 waar ik  tweede mee werd in de club competitie. Dat was veel nadenken, uitproberen en sleutelen. En dat vind ik geweldig.....  UITDAGINGEN.... dusssssss.
Natuurlijk kijk ik naar het TA07R chassis en mijn vingers jeuken om hiermee aan de slag te gaan. Maar toch ....neem nu het TB-04 chassis, de TT-02 type S, of de XV-01 TC.. Hier moet je aanwerken om het goed te laten draaien. En natuurlijk ligt ook aan heel veel aan de bestuurder. Maar met een goed afgesteld chassis heb je al een solide basis......ahhhhhhh wordt gek van mezelf  .......

Maar voor ik het vergeet, hier de foto van de TA07R...ziet er mooi uit toch???? Goed werk Tamiya!!!!!


Reacties