Tamiya TT-01 Type E - Deel 2

Zo ben ik weer, intussen weer wat meters kunnen maken met de TT-01. InmiddeLs is de hele aandrijflijn en de ophanging voor helemaal klaar. Nu de oliedempers opnieuw maken en vullen met de juiste olie. ( LRP 40 WT) de banden verlijmen, de electronica inbouwen en wachten op de body.
Het is toch de Honda NSX 2005 Raybrig lichtgewicht versie. (47353) geworden. Waarom??? Van dit chassis weet ik zeker dat deze genoeg downforce heeft en vrij neutraal is en kan ik  goed mee uit de voeten kan op verschillende circuits. (hoop ik hahahaha)
Maar nu  verder met de bouw van de TT-01.. Wat heb ik extra gedaan? Heb er voor gezorgd dat de draagarmen niet teveel speling hebben zoals standaard bij het TT-01 chassis. Dit heb ik gedaan door 6mm "Ö"ringen te plaatsen.
Verder heb ik het voorste diff vastgezet zodat het nu fungeert als een vaste as. En ook in de diffs, zowel voor en achter, zit geen speling meer. Nu moet ik eigenlijk nog de speling uit de alu aandrijf as en houder halen..Dat ga ik van de week nog even doen...Zaak is dat de hele aamdrijflijn superstrak maar wel soepel loopt. Verder maak ik gebruik van de 39mm aandrijfassen en houders voor en achter. (Dit is ook conform hetTamiyacup reglement.) De banden en velgen zijn zo goed als klaar en moet ik alleen nog even lijmen en op het chassis zetten.
Maw het schiet al aardig op moet ik zeggen. DIT IS ZO LEUK .... dat bouwen.... en kan niet wachten om te gaan rijden met het chassis om te kijken hoe het rijdt.
WELL THERE SHE IS......




Dus dit was weer even korte update!!! volgende maak ik wat close up foto's van de draagarmen. Bedankt voor het lezen en tot later maar weer!!!



Reacties