MODELBOUW OVERWEGINGEN

Goedemorgen lezers

Na afgelopen november weer eens berichtje van mij op mn blog. Je hebt wellicht al gezien dat ik in de header een foto had vervangen. Dit was de eerste keer sinds afgelopen november dat ik iets aan deze blog had gedaan. En dan nu toch maar weer eens een bericht. Dit keer  met wat overwegingen. Waarom... misschien wel  therapeutisch voor mezelf hahahah   om me wat meer te richten en wat focus te krijgen als het om modelbouw gaat.
Daar bedoel ik mee dat ik de vele aspecten van modelbouw erg leuk en interessant vindt. Of het nu om treinen, RC, of plastic modelbouw gaat, ik vind het allemaal  leuk, geweldig en interessant. Gelukkig niet tegelijkertijd maar in bepaalde periodes.Met andere woorden de ene periode is het treinen,en de volgende periode is het iets anders. Dat kan erg vervelend zijn wanneer je elke periode ook nog investeert in die specifieke hobby en als resultaat een overvolle hobbykamer hebt met treinen, vliegtuigjes, en auto's.
Tja wat moet je ermee...... weet alleen dat ik af en toe gek wordt van mezelf.
Zo nam ik afgelopen januari weer eens een besluit.  Het besluit was om te stoppen met de  RC auto hobby en bijbehorende racerij om vervolgens de treinenhobby weer op te pakken. Tja en je voelt het al aankomen...heb inmiddels weer een off road RC auto gemaakt en op ebay een TA-03F op de kop getikt. WHAHAHAHAHAHA......

Mijn omgebouwde Dirt Trasher!! Bad ass Truck!!
Dusss....maar dit even terzijde... 
Maar wat ga ik nu doen, eerlijk gezegd dat weet ik nog niet....wat ik wel weet is dat ik me moet beperken tot 1 hobby en dat heeft voornamelijk te maken met tijd.Tijd die ik nodig heb voor mn gezin, werk, sport en hobby. Voor nu richt ik me weer wat meer op de RC auto hobby en volg ik de ontwikkelingen van Tamiya , de overige RC auto wereld in RED RC  weer volop en rij virtueel met een RC auto met VRC PRO. En het is toch heerlijk om weer met deze hobby bezig te zijn en ik geniet ervan voor zolang het  duurt. HAHAHAHA. 

Tot LATERZZZ  en tot het volgende bericht....

JD SKYLINE




Reacties