Tamiya TB EVO6 "Black Edition" 84379

Wegens prive omstandigheden heb ik niets meer kunnen doien aan mijn blog. Het enige wat ik af en toe deed was een foto verwisselen. Maar nu heb ik weer de ruimte om te schrijven over mn RC avonturen hahahha. Heb ik wat te schrijven zou je denken? Zeker wel! Heb inmiddels 4 auto's om over te kunnen schrijven! Welke? Een TA-01 Truck, een TT-02 en nu een TB EVO6 en de natuurlijk mijn TB-03/04 hybride.  Dit artikel gaat over de laatste aanwinst! De Tamiya TB EVO 6 84379. Gister kreeg ik het pakket binnen en heb even de onderdelen allemaal bekeken! Geweldig wat een chassis! Kan niet wachten tot ik kan bouwen. Maar helaas moet ik toch nog even wachten... waarom denk je? Nou het zit zo. Ik heb nog een extra conversie kit besteld van Exotek en deze kan nog niet worden geleverd. Ik hoop over een week of 2 en dan ook gelijk aan de slag.
Echt moeilijk hoor hahaha. Ik probeer jullie op de hoogte te houden van het bouwproces van de TB EVO 6.
Maar ook over de ontwikkelingen van de TT02. OOk deze wil ik graag race klaar maken en dank zij de website van "The RC racer" ( www.thercracer.com)  ga ik eens lekker prutsen aan de TT02. Ook daar heb ik inmiddels wat dingetjes besteld om eea aan te passen. Maar of dat gaat lukken.... ook hier zul je nog even moeten wachten! Hier alvast wat foto's van de doos en de conversie kit. Have fun en tot snel.




My precious!!!!

Exotek.com



Hier zie je wat kunt bereiken met het chassis! 

Reacties