LENTE EN TOCH AL EEN WINTERPLANNING!!
















Lente en toch al een winterplanning... wat is de betekenis hier nu weer van. Misschine bedoelt ie de wedstrijd die afgelopen zondag werd gereden. Ja ik heb een wedstrijd gereden en ik ben twaalfde geworden. Viel uit door een probleem met een kapotte CVD en Spool!! Aandrijving helemaal vastgelopen!! Vond het verschrikkelijk... maar het is niet wat ik bedoel met deze titel!!

Het gaat over nu over SLOTRACEN op mijn eigen Carrera Evolution racebaan! Ik heb geen vaste baan maar kan het uitleggen op zolder. Daar beschik ik over genoeg ruimte om een eigen ontworpen baan uit te leggen. Voor het ontwerpen van banen gebruik ik Ultimate Racer..Ben erg tevreden over dit softwareprogramma... Dus kwam ik na veel kijken naar andere banen op Pinterest met de volgende ontwerpen. Het eerste ontwerp is ongeveer 16 meter en het tweede ontwerp is 19 meter!! Moet nog wel een naam verzinnen voor deze baan. Maar dit gaat het wel worden...
Ontwerp 1

Ontwerp 2
Met welke auto's wil je dan gaan rijden?? Laat ik nou een paar goede opties hebben gevonden..En toevallig heb ik vorig jaar een tweetal Carrera Evolution DTM auto's gekocht die je kan voorzien van 3D geprinte Slot It onderstellen!! Hieronder zie je de voorbeelden van beide DTM wagens.. BMW M5 en Audi A5. Daar wordt je toch helemaal blij van dat dit gewoon kan.... maar goed... nu ik las van nog een paar andere opties!!!
BMW M5 2013
Audi A5 2013














Zoals je misschien al weet is dat Scalextric en Slot it samenwerken en waar komt Scalectric mee???? Een race uitvoering van de BMW M3 in een PRO READY CHASSIS uitvoering. een watte?? PRC uitvoering... een Scalextric auto met Slot it onderdelen.... Gewelding toch. deze zijn beter tunebaar dan de Carrera onderstellen dus lijkt me prima idee... Nu nog beslissen wat ik ga doen.. Maar dat horen jullie later weer...




Bijzondere BMW... JAPAN STYLE!! 
Ondanks al dit moois  .. ga ik nu weer verder met RC racen!! Heb inmiddels een Tamiya TT02 uitelkaar in onderdelen, helemaal schoongemaakt op mn bureau liggen, en moet nodig weer in elkaar worden gezet. Hier kun je het voorbeeld zien  http://www.thercracer.com/2014/08/tamiya-tt02-guide-mods-tuning-and-tips.html. Met dank aan The RC Racer!! Thanks for the tips!!
Als het een beetje mee zit wordt dit de TT-02 Type S,,, JD Skyline style getuned en aangepast wedstrijdchassis!! hahahaha!!  Maar daarover later meer!! Tot laterzzzzzzz...........




















Reacties