500 ronden van Lelystad..

In mn laatste bericht had ik jullie al de bouw van mn M05 laten zien. Had alles uitelkaar gehaald, schoongemaakt en weer in elkaar gezet. Reden was de 500 ronden rijden bij MRM in Lelystad...
Zondag 3 mei was het dan zover. Jeroen, Roelof en ik togen in de ochtend naar het circuit in Lelystad...we waren eroptijd zodat ik nog wat ronden kon oefenen. Jeroen en Roelof hadden de een dag eerder al een middag geoefend met de auto en deze verder afgesteld. Nu op zondag na de auto nog wat verder afgesteld te hebben reed de auto vrij goed. (niet zo goed als de concurentie hoor)
Moet zeggen dat we niet wisten wat me moesten verwachten en we gingen ook voor het meedoen. Onze voorbereiding was niet goed genoeg en hadden te weinig geoefend...en de auto brak af na 113 ronden. Dus volgend jaar...komen we weer met de M05 naar lelystad om die 500 ronden te rijden. En dus de race helemaal uit te rijden....
Nu is alles nog rustig....

Roelof en ik..
De kwalificatie
De JRJ RACING M05

Reacties