Korte update voor de "TB-03/04"

Een kort berichtje over de voortgang van de Hybride TB-03/04. Met andere woorden de "0304". Inmiddels heb ik de TB04 geardiff in elkaar gemeubeld. De geardiff is gevuld met 1000 TRF geardiff olie. Deze olie gebruikte ik ook voor mn "oude"TA-05 ver.II "R" en beviel mij uitstekend...goede tractie en genoeg weerstand in het diff! De onderdelen die ik hier gebruik zijn Diff houder voor achter en de TB04 carbon damper houder. de Diff houder is gemaakt van een mix plastic en carbon. dus het indraaien van de titaniumschroeven gaat niet erg makkelijk en heb ik voor de zekerheid  maar een tool gekocht om schroefdraad te tappen en nieuw Tamiya RC gereedschap. (was niet helemaal de bedoeling maar heb al 10 jaar hetzelfde gereedschap)
Ook zie je het nieuwe chassis, dit chassis is ook gemaakt van de mix plastic/carbon. dit chassis is dus iets stijver dan het gewone standaard chassis. En kan ik weer harder rijden ook door de bochten ...hahaha en dat is wel een pre om dit jaar clubkampioen te worden. Toch?
Mijn "garage" en chassis
 Weet nog niet in welke klasse ik ga rijden... of eigenlijk klassen. Of toch wel....? Voor welke klasse ik deze auto ga bouwen?? Denk toch ook aan de 13.5T klasse.

Dan een TT-02 type S voor de 17.5T klasse maar daarover later meer!!!
Diff-houder achterzijde met TB04 geardiff en carbon demperhouder

Reacties