De "nieuwe"wedstrijd auto !!!!

Na weer een periode van stilte eindelijk weer eens een bericht van mij over mijn "nieuwe"wedstrijd auto voor het wedstrijdseizoen 2015. Had ik het in mn vorige berichten over  het mogelijk kopen van een nieuwe Tamiya TT-02 Type S en/of een TB-04 en/of een FF-04 Evo te kopen is de kogel nu door de kerk!! Het is geworden.....een hybride TB-03. Een hybride TB-03???? Ja inderdaad.... je leest het goed. Heb besloten om de TB-03 nog een jaartje aan te houden en hiermee Clubkampioen in de 17.5T klasse te worden en  met een aangepaste TB-03. Na enig speurwerk in de afgelopen maanden bleek dat je een aantal onderdelen van de TB-04 ook kunt gebruiken voor de TB-03. De voornaamste TB-04 vonderdelen zijn; een geardiff, carbon damperstay voor en achter, TRF 418 draagarmen en wielophanging voor en achter, de TRF dempers die ook worden gebruikt bij de TB-04 pro versie.
Verder heb ik nog een nieuw carbon versterkt  chassis aangeschaft (de vorige was helemaal versleten), een TB-03 spool voor en een titanium schroevenset voor de TB-03. Verder heb ik nog 2 nieuwe 1A suspension mounts gekocht om een smallere voorwiel ophanging te hebben. Dus meer stuur- en manoeuvremogelijkheden op ons technisch circuit! hahaha
Aangezien ik afgelopen seizoen tweede werd in de toerwagenklasse ( 17.5T klasse) denk ik met deze extra opties eerste te kunnen worden in deze toerwagenklasse!!

Beging binnenkort met het bouwen van de TB-03 HYBRID... Hou jullie op de hoogte!
De nieuwe TB-03/04 onderdelen

Reacties