EVEN HEEL IETS ANDERS........ maar wel racen.....

Ik weet het....je kan ook overdrijven met 2 berichten in 1 week.... maar moest het gewoon doen... . Naast 1/10 elektro RC auto's, Mini-Z, wat natuurlijk ook een RC auto is,  maar in 1/27 formaat, even heel wat anders. Als voorbereiding op de komende periode, van meer binnen zitten en het vroege donker, heb ik nog een andere leuke manier om de tijd door te komen en zelfs samen met de familie. Ook dat heeft weer een link met racen.... Racen op een racebaan!! hahaha. Eenvoudig te uit te leggen op zolder en plezier voor 10!.
Het is een Carrera Evolution racebaan met een goed werkende rondeteller en een paar leuke racewagens.
Dus eerst maar eens aan de slag gegaan met het ontwerp programma Ultimate Racer 3.0. Een prima programma voor mij dus niet te moeilijk en niet teveel toeters en bellen.
Na een een tijdje prutsen met het programma kwam ik met de volgende ontwerpen.

Baan 1 

Baan 2. 
Baan 1 heeft een lengte van 13.28 meter. Veel rechte stukken waar hard kan worden gereden en wordt waarschijnlijk de baan waarmee we gaan starten met de familie competitie...





Baan 2 heeft een lengte van 15.03 meter. Deze baan heeft wat meer uitdaging en kan ik nu ook al neerleggen zonder uitbreiding. Dit is wel een gevorderde baan dus mogelijk voor later in het winterseizoen...






Dus nu maar even overleggen met de baasjes en kijken wat het wordt, Intussen ga ik nog even dromen over een uitbreidingsset voor deze baan, de overstap naar digitaal en 2 DTM auto's de BMW M3 en Audi RS 5.
Waarschijnlijk zullen de auto's er als eerste komen maar of DTM auto's worden beloof ik niet... Zag ook al een mooie Lancia LC2  van Slot it. .... Erg gaaf....







Jullie zien het vanzelf tot laterzzzz

Reacties