Back in Business (BIB)

Zo.. na weer een paar maanden afwezigheid nu weer terug in RC zaken, of te wel Back in Business. Hoewel het nu maar 3 maanden geleden, eerder was het veel langer, nu weer de tijd om verder te gaan met de RC hobby.
Door een nieuwe baan, daardoor bijna geen tijd voor hobby's en niet weten wat ik nu wilde met al m'n hobby's nu weer tijd gemaakt voor RC. En heb gelijk schoonschip gemaakt. Dus heb TA-03F en het TRF 417X chassis verkocht en allemaal andere zaken en daarvoor weer andere zaken gekocht...


Eerst gekeken naar een RC boot, stond namelijk al jaren op mn wensenlijstje. Dus nu toch de knoop doorgehakt en een gekocht. Het is de Graupner Silver Spirit geworden. Deze ARTR boot vaart super, niet overdreven snel maar heeft een mooi en stabiel vaarbeeld.  Zo is de boot voorzien van een mechanische regelaar en een 500 type motor. Mezelf kennende zal ik tzt wel wat gaan sleutelen aan de elektronische onderdelen.Dusssss tijd om eens te kijken of ik hier wat kan aanpassen. Vast wel hahaha.

Hier alvast een voorproefje van de nieuwe aanwinst!



Daarnaast ga ik de komende wintermaanden, voor zover de agenda dat toelaat meerijden in het M chassis wintercompetitie van MACD en mogelijk nog wat andere M chassis races in Nederland. In het verleden al eens gereden met M chassis en het rijdt echt super. Dus alweer gekeken naar een geschikt chassis en gekozen voor een het M-05 ver.2 Pro chassis en daarnaast nog wat extra onderdelen besteld. Mijn plan is om een verslag van de bouw te doen met foto's en van mijn race avonturen...
Zo nu eerst maar weer genoeg geschreven.... tot later maar weer!!






Reacties